miercuri, 1 iulie 2009

Inghetata de ciocolata cu chili


Inghetata de ciocolata cu chili se afla in topul preferintelor la Fibrio Restaurant.





















Ideea unei inghetate de ciocolata cu chili mi-a venit de la faptul ca mie imi place la nebunie aceasta ciocolata putin picanta pe care o gasesc mai mult in benzinarii. Cum cererea preparatelor picante la Fibrio Restaurant este in top m-am gandit ca nu am nimic de pierdut daca incerc. Nu vindem nici o inghetata ca sortiment unic ci doar combinate cu inca 2 sortimente. Am preferat sa combin aceasta inghetata cu inca 2 sortimente la fel de ciudate: inghetata de ghimbir confiat si inghetata de cuisoare.






Ciocolata cu ghimbir- ciocolata cu chili - cuisoare














Atat de frumosi... atat de "uraciosi"daca nu le stii masura...