marți, 7 iulie 2009

Inghetata cu mure din gradina Marei


Cand am hotarat sa fac inghetata de mure, Mara, o foarte buna prietena care adora sa gateasca, mi-a zis ca trebuie neaparat sa iau mure de la ea din gradina, pentru ca mure mai gustoase ca ale ai n-am cum sa gasesc. Am crezut ca glumeste, chiar daca nu prea ii sta in fire sa glumeasca cu lucruri serioase. Si cum sta la numai 2 strazi de restaurant am dat o fuga sa ma conving. Stiu ca pare de necrezut, dar aceste mure pe care le vedeti in fotografiile atasate chiar sunt din gradina ei. Multe sunt inca necoapte incat la prima vedere pare a fi zmeura, dar, recunosc ca am facut o gafa. Intai am cules murele si apoi am facut pozele. Daaaaaaaa... :-((











Neo spune ca este mai usor sa faci o pizza decat o inghetata, eu spun ca invers si o sa va povestesc mai tarziu cu imagini de ce. Una este sa faci o pizza pe vatra (adica sa nu o pui in tava) si una este sa faci o inghetata la care daca ai invatat pontul castigator nimic nu-ti mai sta in cale.
































Am combinat inghetata de mure cu inghetata de lamaie. Mi s-a parut mai interesant. Asa au zis si clientii si asta ma bucura.








Am preferat sa fac fotografi cu tufa de mure gigant din gradina Marei ca sa credeti ca folosesc mure fara gust din import. :-))





Vorba gandului meu inainte de "noapte buna":"Si maine este o zi si o minune se poate intampla!"