marți, 30 iunie 2009

Andreea Banica si Sofia Maria


"Bibeloul" Andreei (cum ii spune chiar ea) si a lui Lucica a aparut pentru prima oara intr-un pictorial in revista Viva care a aparut astazi pe piata. Fericirea lor nu are cuvinte. Imaginile vorbesc de la sine. Imi amintesc ce emotii avea Andreea inainte de pictorial. Chiar si ea se mira de ceea ce simtea si asta pentru ca de-a lungul vietii a facut zeci de sedinte foto. Dar nici una nu fusese cu Sofia. Un copil iti schimba viata, chiar daca inainte nu realizezi exact cum. Imi place mult sa stau in preajma mamicilor in perioada imediat urmatoare dupa nastere. Sunte fericite, implinite, parca plutesc. Problemele vietii devin mai putin presante si centrul universului este o manuta de om care creste vazand cu ochii.








Andreea este un om normal. Daca nu ai sti cu ce sa ocupa si ca face parte din lumea show-bizz-ului nu te-ar frapa prin nimic iesit din comun felul ei de a fi. Este calda, placuta, cu un bun simt exagerat, dar mai ales ca respect fata de cei din jurul ei, indiferent de nivelul lor profesional. Pentru mine punctualitatea unui om spune multe. Andreea nu intarzie niciodata, cel putin la intalnirile cu mine si nu cred ca eu as fi exceptia. Este ordonata, constiincioasa si foarte ambitioasa. Imi plac la nebunie oamenii ambitiosi pentru ca intotdeauna obtin ceea ce vor chiar daca asta presupune foarte multa munca.



(sursa poze: Viva iul/2009)





Andreea mi-a placut din prima clipa. De ce? Pentru ca atunci cand m-a sunat si s-a prezentat a spus :" Sunt Andreea Banica si sunt prietena cu Razvan Popescu. As dori sa ma ajuti si pe mine sa slabesc sanatos, sa am un stil de viata sanatos." Ce mi s-a parut asa iesit din comun? Pai, cam orice apel de genul asta, suna asa:" Buna ziua, sunt X si as dori sa ma ajutati sa slabesc Y kilograme pana la data de...". Evident ca aceasta data scadenta este de obicei foarte aproape de momentul vorbirii si asta ma determina sa spun din start ca nu ii pot ajuta pentru ca nu vad cum pot face asta printr-o alimentatie echilibrata, sanatoasa, recomandata ca si stil de viata, fie si insotita de sport. Si cum Stelica este pentru mine cel mai tare antrenor din lume, Andreea a dorit si ea sa intre in fun clubul lui Stelica convingandu-se dupa cateva antrenamente ca nu exageram cu nimic (adica eu si Popescu) cand spunem ca antrenamentele lui sunt relaxante, dar te epuizeaza ca pe o lamaie stoarsa.





Si ca sa fiu sincera pana la capat, am crezut ca nu voi mai intalni o persoana mai ambitioasa in ceea ce-si propune ca Nicoleta (Luciu) sau ca Razvan (Popescu). Uite ca m-am inselat. Andreea respecta cu sfintenie sfaturile care ii sunt date de oamenii in care are incredere. Spre deosebire de ea, Lucian (al ei sot) in ciuda faptului ca este as la teorie, in sensul ca stie foarte multe lucruri corecte despre alimentatie, nu prea le aplica. Este un gurmand si pe langa faptul ca-i place foarte mult sa manance este cel care gateste cel mai mult. Ii place sa o rasfete si sa o surprinda pe Andreea mereu cu retete care-i plac. Daca Andreea mananca ceva la Fibrio si ii place foarte tare, Lucica ma intreaba imediat reteta si doar o schitez in cuvinte ca a si inteles-o si in cateva zile o si prepara. Nici cu lista de piata nu am avut probleme, el demonstrandu-mi ca este expert si aici. :-))





Una peste alta, Andreea este un exemplu, chiar daca suna prea periat. Munceste mult si are succes, are grija de sanatatea si look-ul ei prin alimentatie sanatoasa si sport, are o familie frumoasa care-i ofera echilibru si suport in ceea ce face si isi incarca bateriile printr-un gest atat de simplu si la indemana oricarei mamici: isi strange in brate minunea care i-a schimbat viata... Sofia.




Vorba gandului meu inainte de"noapte buna": "Si maine este o zi si o minune se poate intampla"