duminică, 28 iunie 2009

Absenta, motivata sau ...nu

Au trecut 3 saptamani de cand n-am mai scris. Nu stiu daca motivul principal a fost cateva comentarii rautacioase ale unor fete mai mult sau mai putin avizate sa faca asta, dar cu siguranta pe primul loc s-a situat lipsa de timp.


Absenta de la sport pentru ... un altfel de sport

Suntem pe ultima suta de metri cu renovarea la terasa de la etaj si pentru ca tot eram foarte stresata (din alte motive) m-am gandit ca trebuie sa ma bag la vopsitul gardurilor ca sa ma relaxez. Am avut dintotdeauna rabdare sa decupez, sa desenez, sa fac lucruri de migala, asa ca incalcitul grilaj a fost calmantul care m-a ajutat sa nu ma mai gandesc la probleme. Cand m-a sunat Stelica sa ma intrebe de ce am lipsit i-am motivat ca am vopsit si chiar sub soarele pranzului a spus, mai in gluma mai in serios, ca si vopsitul este un sport. Dupa 3 zile de cand am inceput pot sa spun ca a avut dreptate din moment ce am febra musculara.
















Un alt sport pe care-l practic zi de zi este prepararea inghetatei

Pare o gluma, dar nu este. Zi de zi pierd cateva ore cu fiecare strat de inghetata naturala pe care-l combin cu alte 2 straturi intr-un pahar de sticla. Spun de sticla pentru ca imediat dupa ce le-am lansat in restaurant au inceput cererile pentru inghetata la pachet si a trebuit sa pregatesc si inghetata pentru pachet in pahare de plastic transparente. Interesant este ca cele mai cerute inghetate sunt cele cu arome ciudate: inghetata de ciocolata cu chilli, de ghimbir, de cuisoare.







Inghetata de cuisoare - ciocolata cu chilli - ghimbir



(frisca naturala, fructoza, ciocolata 75% cacao, cacao, condimente)











Inghetata de prune - piersici -mure


(frisca naturala, fructe romanesti, fructoza)








Decorul cu fructe de padure proaspete (zmeura si coacaze rosii), menta si ciocolata alba sunt pe sufletul meu.









Maine, o noua surpriza: o inghetata mai ciudata decat celelalte

Mari, o buna prietena mi-a sugerat sa fac o inghetata dintr-un alt condiment pe care a consumat-o in Japonia asa ca maine va prezint imagini cu ea. Sper sa fie gustoasa. Oricum, intre timp mi-au mai venit cateva idei de inghetate. Chiar daca fiecare strat de inghetata imi mananca sufletul si timpul am o satisfactie foarte mare atunci cand vad ca se cer mai mult decat m-as fi asteptat (ma refer aici in principal la inghetatele cu arome afrodisiace). Vorba lui Viorel (baiatul desemnat sa faca pizza):"sefa, in ritmul asta o sa facem inghetata si din sare".




Gandul cu care adorm in fiecare seara:"Si maine e o zi si o minune se poate intampla."