miercuri, 25 februarie 2009

Un botez cu iz de poveste

Nicoleta este un om minunat pe care ma bucur ca viata mi l-a adus in cale acum cativa ani cand fara sa ma cunoasca ea mi-a intins o mana de ajutor, doar pt ca cineva i-a spus ca am nevoie si i-a garantat ca sunt un om corect, serios, de incredere. Si am sa fiu sincera pana la capat si am sa spun ca in cei 5 ani de cand o stiu pe Nicoleta nu am auzit niciodata pe cei care o cunosc din jurul meu sa spuna lucruri urate despre ea.

In ciuda faptului ca multi se leaga de inteligenta ei si de numarul mic de carti citite, toti recunosc ca Nicoleta compenseaza prin bunatate sufleteasca nealterata de jungla vietii, o vorba buna cand ai mai mare nevoie de ea, modestie neasteptata pentru o persoana atat de populara, fidelitate, corectitudine, punctualitate cum imi place mie (am o mare problema cu punctualitatea oamenilor din ziua de azi) si nu in ultimul rand printro ambitie cum rar mi-a fost dat sa intalnesc. Si cand spun ambitie imi vin in cap instantaneu 2 momente: unul este de acum 4 ani cand locuiam impreuna si ea avea la cina seara de seara un mar si un morcov pt ca vroia sa slabeasca si le manca cu atata pofta incat eu, care nici daca ma platesti nu-ti mananc morcov crud, ii ceream sa gust pt ca manca cu atat pofta de parca erau cele mai bune lucruri din lume. Si al 2 lea: cand a primit scenariul primei telenovele in care a jucat si a avut un sentiment de teama ca nu se va descurca, dar in final a reusit sa impresioneze in „Inima de tigan” prin prestatia ei chiar si pe actorii consacrati. Pentru ca si-a dorit! Si cand Nicoleta isi doreste ceva obtine. Banuiesc ca nu mai are rost sa vorbesc de momentul „ de dupa nastere” cand a slabit 30 kg intrun timp record. M-am intrebat de multe ori cum ar fi daca toti am la fel de ambitiosi ca ea. Nu am puterea mentala sa-mi imaginez momentul asta...





















Dincolo de mediatizarea excesiva, dar pe masura dorintei oamenilor care o admira, botezul micutului Zsolt a fost un botez care nu a iesit din tiparele normalului, decat poate prin organizarea ce a tins spre perfectiune ce i-a dat un iz de poveste. Poate sunt subiectiva, dar cum as putea fi cand:

- Plecarea s-a facut fix la ora 10 cum era stabilit, pt eventualii intarziati ramanand un microbuz care ne-a ajuns in scurt timp din urma,















- Am fost insotita de o prietena comuna cu care nu aveam nevoie de cuvinte pt a comunica ci de o simpla privire,
















- Soferul autocarului s-a demonstrat a fi un om deosebit, cu un bun simt si umor cum rar mi-a fost dat sa intalnesc la un sofer de autocar. A reusit sa gaseasca in orice moment solutii pt cerintele a 50 de oameni din generatii diferite,

- Cazarea a fost la inaltimea evenimentului,

















- Catedrala Sfanta Maria din Sumuleu a impresionat prin prestanta, istorie si slujba de crestinare chiar daca 90% din cei prezenti erau ortodoxi ,


















- Plecarea de la hotel catre restaurant si inapoi la hotel se facea rapid cu ajutorul unor limuzine de lux cu sofer puse la dispozitia invitatilor,
















- Meniul de fizte, cum l-au caracterizat multi, se potrivea perfect cu standardele la care s-a dorit si realizt organizarea (sunca de cerb afumata cu pepene galben si branza de capra/ ficat de gasca la gratar cu sos Cumberland si crochete de castane / Rata de casa fripta cu varza rosie calita / Tort),

















- Atmosfera a fost intretinuta cu succes de formatia JukeBox ( de la Carcotasi) care a reusit sa mentina in permanenta plin ringul de dans,



- Nicoleta si Zsolt au reusit sa fie prezenti si sa comunice cu toti invitatii chiar daca in total erau peste 200 persoane,


- In ciuda faptului ca au dat dovada de lipsa de curaj in alegerea tinutelor, actritele au fost cochete si prezentabile, chiar daca 70 % erau imbracate in negru (ca si mine de altfel :-)), dar eu nu am vrut sa ies in evidenta),
















- Tortul a fost senzatie nu numai prin prezentare ci si prin gust (eu am mancat 2 portii chiar daca era 2 dimineata si era cu zahar :-))
















- Colegii Nicoletei de la Acasa TV au fost senzationali prin atmosfera plina de veselie, dans si karaoke pe care au creat-o de la inceputul si pana la sfarsitul petrecerii,



















- Diana Dumitrescu mi-a spus la un moment dat: ”Corne, sunt foarte fericita sa te invit la nunta mea care va avea loc pe 29 aug la Buftea!”






















- Meniul de fitze s-a terminat cu o portie „sanatoasa”de sarmalute cu mamaliguta si ciolan afumat pe care cei ma multi au savurat-o concluzionand ca mancarea romananeasca ramane sarea si piperul unei petreceri reusite,



- A fost atat de reusita petrecerea incat unii dintre petrecareti s-au rupt de ringul de dans la 7 dimineata,


















- Chiar daca drumul la intoarcere a fost obositor si, parca, mai lung , actorii telenovelei „Regina” au transformat autocarul intro scena de comedie in care cele doua generatii lasau foarte rar sa se vada bariera de perceptii si principii care ii desparte.

















A fost asa cum Nicoleta isi doreste de ani de zile sa fie ziua in care-si crestineste primul copil, atat de dorit si asteptat. A fost frumos, a fost ca o poveste in care sper din suflet ca sfarsitul „si au trait fericiti pana la adanci batraneti, ca de n-ar fi nu s-ar povesti” sa fie prezent in viata lor pt totdeauna.