luni, 20 iulie 2009

Draga Stelica,


Sunt convinsa ca te asteptai sa ne simtim ca in vacanta odata cu plecarea ta catre minunata Grecie, dar, trebuie sa recunosc ca am avut chiar si eu parte de o mica surpriza. Joi, prima zi dupa plecarea ta, m-am prezentat la stadion in calitate de "asistent", fie si numai pentru a face prezenta. Stiu ca imediat te-ai gandit ca Loredana nu a lipsit asa cum nu a lipsit nici macar o data de cand facem antrenamente cu tine si bine ai gandit pentru ca era acolo, ma astepta. Surpriza nu a constat in faptul ca nu au venit celelalte fete ci in faptul ca a venit Razvan cu un chef de zile mari. Si uite ca de unde ma gandisem ca va fi un antrenament lejer, a fost unul in forta, mai ceva decat atunci cand tu esti de fata. De ce?
Razvan a avut chef si a ignorat orice lamentari venite din partea noastra. Ma gandisem initial ca dam 2 ture de stadion si vom lucra "niste" speciale. Nu aveam de gand sa exageram pentru ca un mic repaus nu strica daca luam in calcul cat am lucrat la ultimele antrenamente. Si nu pot sa nu recunosc ca stiu (adica sunt convinsa) ca vei veni odihnit si cu chef de antrenamente ce ne vor face sa ne simtim ca niste lamai stoarse. :))
Razvan a fost insotit de prietenul lui Stefan, care a ramas uimit sa constate ca nu tine pasul cu fostul "grasut"( ca sa nu zicem "obez") si ca se simte nevoit sa faca cate o mica pauza din cand in cand. Ma distra sa vad cum Razvan a ajuns din elev profesor si cum explica la modul serios de ce asa si nu altfel.
Am facut "lansate" si ne-am luat la intrecere. Chiar daca imaginea va arata ca eu eram castigatoarea, realitatea este pe dos. :-((
Cu un avans de jumatate de pas din start nu am reusit sa castig cursa. In numai 2 luni de antrenamente Razvan este greu de invins la ambitie, perseverenta, disciplina, rezistenta si viteza. Jos palaria!
Daca ar fi fost dupa noul "antrenor" (sau "antrenorul de rezerva" ) antrenamentul ar fi fost bazat in totalitate pe alergare, dar eu si Lore ne-am organizat un mic sindicat al fetelor care fac sport dupa capul lor si am facut la un moment dat opinie separata (si miscare, asemenea).
Cum Razvan este omul de echipa nu a rezistat prea mult sa faca antrenament de unul singur si s-a alaturat majoritatii (noastre), nu insa inainte de a duce negocieri de organizare a antrenamentului si in favoarea lui. Ca niste colege de echipa dragute si intelegatoare am cedat si am continuat jumatate ca noi si jumatate de antrenament ca el. Ce nu face omul pentru sanatate si silueta...



De la o ora de antrenament draga Stelica am ajuns la aproape doua si asta pentru ca fiecare mai avea cate o idee de exercitiu si prin rotatie fiecare era antrenor neales. De cate ori vroiam sa terminam antrenamentele parca-l aud pe Razvan:"inca o tura si gata". La 21.40 am plecat mai mult in forta de pe stadion. Daca era dupa "nebun" eram si acum acolo... -:)))
In incheiere tin sa-ti spun ca saptamana asta nu cred ca te vom mai surprinde pentru ca Razvan este plecat in vacanta iar fetele te felicita ca ai plecat pe caldurile astea insuportabile. Dar mai stii... Viata este plina de surprize. Vacanta placuta in continuare de la ai tai elevi toropiti de temperaturile record ale acestei veri.