miercuri, 22 iulie 2009

Antrenament fara chef


Recunosc ca am cam tras de mine la antranamentul de ieri. Nu stiu daca de vina a fost caldura sau faptul ca sunt foarte obosita si simt nevoia de a evada din lumea mea construita ca o colivie colorata intr-un verde plin de viata.




Inainte sa plec spre stadion l-am sunat pe Razvan sa-l intreb daca vine si mi-a spus ca am pierdut in favoarea baschetului unde tocmai se pregatea sa mearga. Oricum, cred ca s-a tacanit. Cred ca a facut obsesie pentru slabit si asta inseamna la el alimentatie sanatoasa insotita de sport pana la epuizare. Imi zice:" Tin sa-ti spun ca am alergat 7 km ieri dimineata pe plaja". Eu, sigura pe mine, ii spun ca nu are de unde sa stie daca a alergat 5 sau 7 pentru ca nu face antranemente de ani de zile incat sa evalueze corect distanta de alergare. Raspunsul lui Razvan care m-a lasat masca:"Nu ai dreptate. Dupa ce am alergat pe plaja m-am suit in masina, am dat kilometrajul la 0 (zero) si am parcurs cu masina aceeasi distanta ca sa stiu cat am alergat." :-))))))) Foarte tare, ce ziceti? Cand zic ca a luat-o razna nu exagerez cu nimic. Ordine si disciplina ar zice unii.







Am plecat cu Cristina care avea in dotare mult mai mult chef de sport decat mine, explicabil de altfel daca luam in calcul ca peste cateva zile va lasa in urma Bucurestiul si se va indrepta spre insorita Creta.














Ni s-a alaturat Alinutza si campioana prezentelor, Loredana, pline de viata si gata de miscare ca si frumoasa Cristina (priviti-o cat de frumoasa si delicata este, ce bine arata. Nu vreti sa stiti cate probleme isi face de am senzatia ca este sora lui Popescu. Mai stii?! :-)))













Evident ca unde-s patru parerile sunt diferite, asa ca nici noi nu am fost departe cand a fost vorba sa hotaram cum facem antrenamentul. Nu va ganditi ca ne-am paruit, dar ne-am cam impartit in 2+2 fara prea multe discutii si in urma unui vot "legal".







Draga Stelica, ce vezi aici nu este un exercitiu ci o mica sedinta foto dirijata de Cristina care cred ca ne-a confundat cu cantaretii ei de la job. :-))









Exercitii pentru abdomen sau lupta cu tantarii exagerat de insistenti si posesivi. Dovada ca nu exagerez va stau mainile si picioarele mele si ale Cristinei.









La ora 22 incercam sa le conving sa mergem, dar se pare ca in clubul oamenilor perseverenti si care nu cedeaza tentatiilor a intrat si Alinutza care intr-o mica pauza (de hidratare cu apa) mi-a transmis salutari si seara placuta dupa care a continuat sa alerge.


Am plecat dar nu inainte de a plati intrarea pe pista de alergare si de a-i sugera domnului casier (si portar totodata) sa faca putina educatie avalansei de tantari care au pus stapanire pe stadionul Tineretului.













Vorba gandului meu inainte de "noapte buna": "Si maine este o zi si o minune se poate intampla".