vineri, 29 mai 2009

Antrenament fara Stelica

Ieri a fost prima zi cand Stelica, din motive obiective, nu a putut sa vina la antrenament. Unele s-au bucurat , altele s-au intristat. Sincera sa fiu intai m-am bucurat pentru ca aveam mult de lucru si ma gandeam ca am castigat timp, dar apoi am realizat ca pana marti e prea mare pauza, adica o saptamana de la un antrenament la altul. Si am propus fetelor sa mergem fara Stelica. Problema nu era ca nu am fi stiut ce sa facem la antrenament ci daca am fi reusit sa ne organizam si sa facem ce ne propunem.


Razvan nu renunta. Marti se prezinta la stadion



Razvan nici nu s-a bucurat nici nu s-a intristat, asta pentru ca oricum el gaseste intotdeauna un mod de a face sport. Cand a aflat ca s-a amanat „provocarea” a gasit imediat o solutie de rezerva si s-a „abonat” la un antrenament al unei echipe de handbal care-l tot invita. Evident ca nu uita sa-mi spuna ca nu-i este deloc teama ca nu va face fata antrenamentului alaturi de fete si chiar sa-mi sugereze ca vom avea parte de o surpriza. Ma cam indoiesc, dar vom vedea.



Din 15 fete am semnat condica 5


Doar nu va ganditi ca fetele au dat navala cand au auzit ca Stelica nu vine si facem antrenament singure. Au zis ca da si au facut ... nu. Madalina a zis ca vine si a venit. Tinuta eleganta si starea pe care o avea nu se pretau deloc cu ce aveam noi de gand sa facem, asa ca s-a gandit sa compenseze cu o portie de „Pui chinezesc cu orez basmati” din meniul pe care l-am lansat acum cateva zile. De fapt, daca ma gandesc bine, Madalina se simte deja in vacanta daca iau in calcul ca marti pleaca la Dubai sa faca plaja si cumparaturi. Acum, sincera sa fiu, cui ii mai arde sa transpire cand mai bine traieste placuta stare de asteptare a unei vacante de vis alaturi de familie? Loredana 1 merge azi la un control medical, asa ca a ramas sa ii tina companie Madalinei, Lavinia si Cristina au fost retinute de probleme la birou, Michelle se ocupa de campania organizata de Roton ( http://www.click.ro/Vedete/alex1 ), Cami era suparata din cauza iubitului, Adela astepta mesterul pt nu stiu ce probleme in apartament, Diana isi facea bagajul pentru a pleca la un eveniment pe care-l asteapta cu sufletul la gura.







Madalina si Loredana 2 incantate de "sportul" de a manca la Fibrio.






Stiti proverbul cu „Socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ”?


Si uite asa am plecat spre stadion alaturi de Dodo, Alinutza, Aleha si Loredana 2. Daca as spune ca eram convinsa ca vom face un atrenament ca si cum Stelica ar fi fost de fata as minti. Si ca sa fiu sincera pana la capat ma gandisem ca vom lucra cam 30-40% dintr-un antrenament cu Stelica, restul de timp fiind umplut cu hihoteli, indemnari si comentarii pline de umor intre noi. Surpriza! Draga Stelica, ar trebui sa fii tare mandru de noi pentru ca am lucrat cam 75% dintr-un antrenament de jogging si speciale. Cred ca am fi putut mai mult, dar, na, nu suntem perfecte.
:-))





Cand Stelica nu-i acasa (in Bucuresti) fetele isi vad de treaba.













Dupa incalzire o tura de alergare usoara. Sper sa aprecieze Stelica ca am stiut lectia.






Curiozitatea Madalinei

Imediat dupa antrenament Madalina m-a sunat sa vada cum ne-am descurcat fara Stelica si cu toate ca ii explicam ca am „lucrat” si ce exercitii am facut, tot nu ma credea. Pai bine, draga Madalina chiar asa de proasta este parerea ta despre noi? (evident ca glumesc si ca te inteleg. Cred ca te-ai gandit la proverbul „stana fara caini e precum casa fara stapani” sau „cand pisica nu e acasa...”). Uite ca te-ai inselat, asa cum si eu m-am inselat atunci cand m-am gandit ca tu nu te vei tine de treaba cu antrenamentele si vei renunta. A trecut o luna si pentru tine inca este o mare placere sa vii la sport fie si numai cu antrenor. :-))











In urma cu o saptamana, inaintea seriilor de exercitii pt abdomen...
















... dupa exercitiile de abdomen.







Alte erori de analiza personala





Si daca tot vorbiram de asteptari recunosc ca mai am un exemplu de eroare (personala) legata de fete. De fapt au fost mai multe, dar una are procent mare de eroare si cand spun asta ma refer la Aleha. Trece printr-o perioada grea sau sa-i zicem mai proasta si este lipsita de energie si motivatie mai tot timpul. La inceput nici n-a vrut sa auda de noua noastra jucarie, sportul, dar, dupa vreo 6 antrenamente, vazand ca fetele sunt din ce in ce mai incantate si mai nerabdatoare sa mearga la sport, intr-o zi a avut un declic si s-a hotarat sa vina sa vada cum este. Nici macar atunci nu m-am gandit ca Aleha va gasi starea necesara pentru antrenamente, dar m-am inselat enorm. Nu numai ca a fost incantata, dar a continuat sa vina chiar si ieri cand Stelica nu era si in conditiile in care avea gatul intepenit. Felicitarile mele si scuzele de rigoare pt eroare.






Loredana 2 si Alinutza "piesele de rezistenta" ale antrenamentului de ieri.














Ar fi pacat sa nu recunosc ca Alinutza a muncit cu 20% in plus fata de celelalte fete (in care ma includ si eu) ieri la antrenament.





Campionatul de slabit



De luni, 1 iunie incepem campinatul de slabit pentru membrele clubului, dar despre asta va scriu maine. Maine si poimaine au loc inscrierile. Tot maine detaliez premiile si modul cum vor fi ele impartite, regulamentul concursului si perioada in care se desfasoara.